zaterdag 15 november 2008

De eerste Hit van Met C

De hits die iedereen tegenwoordig op zijn Ipod heeft staan zijn natuurlijk de nummers van 'Met C'.
Wat????????? Je kent Met C niet?

Nou, oke dan. Voor die paar mensen zal ik alle nummers wel even op een rijtje zetten. Even de setting van de Band:

Zangeres: Marloes
Tekstschrijver/pianist: Tom
(Achternamen laat ik om privacyredenen achterwege)

Onze eerste nummers gingen vooral over Sinas. En zeg nou zelf. Hoe veel bands kent u die zingen over Sinas? Niet veel denk ik.

Hieronder ons eerste nummer. Dit was nog geen wereldhit, omdat veel mensen moesten wennen aan het onderwerp Sinas. Toch mag deze niet ontbreken in het het rijtje van de nummers van 'Met C'.

The Sinas Song
(melodie: Ik wou dat ik jou was)
Ik wou dat ik haar was.
Die ergens op een terras was
En daar zat met haar sinas
Met een rietje of een glas?
Dat ik ook eens voor cola pas
Maar dat ik zat aan de sinas
Dat ik ook niet aan het bier was
Maar zat te drinken van mijn sinas
En dat zij daar niet alleen was
Maar samen met haar sinas
Met een rietje of een glas
En dat ze dacht aan de klas
Die wou dat ze ook haar was
Die daar zat op een terras
Samen met haar sinas
Dat ze drinkt uit een bierglas

En zij wou niet als mij zijn
Maar met haar sinas alleen zijn
En daar dan heel blij mee zijn
Maar de kans blijft heel klein
dat zij heel erg blij zou zijn
Met een bloemetjesgordijn
Nee dan wil ze liever sinas zijn
Uit een glas, groot of klein
Het mag het allebei zijn
Als er maar sinas zal zijn
Dan zal ze denken aan hem fijn
Want die schreef dit zonder refrein
Dat maakte deze song niet klein
Maar anders zou er niks leuk zijn
Als ik nu niet stop doet het pijn
Dat moeten dan je ogen of je oren zijn

Dus ik wou dat ik haar was
En gewoon een keertje klaar was
Met dit liedje dat te lang was
En dat dit laatste regel was...

2 opmerkingen:

LA zei

je moet wel blijven posten,
vriend.

Just me zei

Ik volg je ik volg je ik volg je.

Ik zeg thee jongens.

Ik ben fan.