woensdag 14 januari 2009

Alle Sinas-Nummers van MET C

Ik weet dat er ondertussen heel wat fans zijn bijgekomen van MET C. Maar we zijn ooit groot geworden met hits over Sinas, maar aangezien bij ons (en de fans) de Sinas de neus uit liep hebben we toch maar besloten om van onderwerp te veranderen. Maaaaarrrrr.... Ik loop op de feiten vooruit, dus hier al onze Sinas nummers bij elkaar. Voor alle fans die... nouja, voor alle fans gewoon...


'HET IS EEN GLAS'
(melodie: het is een nacht)
Je vraagt of ik zin heb, in meer sinas.
Het is s'middags
We zitten op een terras
van een café in een stad
Waar ieder ons kent
waar ieder wel een keertje
van ons heeft gehoord
Op de tafel staan lege glazen, fijn
Met rietjes die van jou of mij kunnen zijn
Dan fluister je,
heel erg zacht:
Dit glas had echt alles,
Wat ik van een sinasglas verwacht!

refr:
Het is een glas
die je normaal alleen met cola ziet
Het is een glas
Die wordt beschonken terwijl ik geniet
Het is een glas waarvan ik dacht dat ik er,
nooit uit drinken zou.
Maar nu beschenk ik hem,
met sinas gauw.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Geef mij nu je glas!
(melodie: Geef mij nu je Angst)
Je zegt ik ben blij, maar jij bedoelt
Ik wil meer sinas
Je hebt nog wel dorst, zeg jij
Dus ik laat een ober komen
Want die glazen op de tafel
Zeggen alles tegen mij
Ik voel me precies al zij,
Dus laat de sinas stromen!

Je voelt je niet goed zeg jij,
Je mond, zou sinas willen
Dus ik geef je de sinasfles
Die je zelf wel moet tillen
Me nu een glas aangeven
Dat is alles wat ik vraag
Zet niet weg dat glas
Ik wist het al
Het is niet mijn glas, helaas

refr:
Geef mij nu je glas
Dan doe ik er sinas in
Geef mij nu de fles
Dan schenk ik de glazen in
Zolang ik hem niet, verlies
Vind ik nog wel een glas voor jou...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinas drinkt veel leuker
(melodie: verliefd zijn is veel leuker)

Het was niet zo lang geleden
Ergens aan het strand
Op een terrasje van een restaurant
Ik keek naar jou sinas
en jij naar die van mij
een hele lange tijd en toen was het weer voorbij
En die tijd die werd een dag
Die dag die werd een maand
Die maand die werd een jaar en toen pas dronken we wat daar
Dat was niet de eerste keer want het rietje zat verkeerd
Je nam toen nog een slok en toen mislukte het alweer

refr.:
Want Sinas drinkt veel leuker
En makkelijker dan
als je met een rietje drinkt
Proef je er echt veel meer van

Je zei: laat mij eens proeven
En ik dacht toen: nee
Want jij drinkt hem dan leeg
Dat lijkt me niet zo'n goed idee!
Maar goed, ik had geen keuze
Ik wilde mijn sinas niet kwijt
Maar toch gaf ik jou het
En wat had ik toen een spijt!
Je had het in drie slokken leeg toen was er niks over voor mij
Ik werd toen heel verdrietig
Want de sinas ging aan mijn neus voorbij!

Want Sinas drinkt veel leuker
en makkelijker dan
Als je drinkt met een rietje
proef je er echt veel meer van.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je glas verdwijnt
(melodie: Als de nacht verdwijnt)
Ik weet niet meer wat ik wil
Want die sinas wordt me teveel
Soms blijf ik maar doordrinken
Ik krijg last van mijn keel
Mijn leven was naar de maan
Want mijn rietje bleef niet staan
Toen mij dat was overkomen
Ben ik aan de cola gegaan

Als mijn glas verdwijnt
En Cola verschijnt
Als ik niks meer zie
drink ik mijn sinas nie
Want je weet, hoe hard ik daarom roep
Heel mijn maag, zit vol met met die troep

Maar toch kom ik bij hem terug
Mijn depressie is achter de rug
Want aan het drinken van sinas
Denk ik met plezier aan terug
Want na mijn eerste glas
Begon de liefde pas
Want voor dat gele goedje
Betaal ik met mijn pinpas
Als mijn glas verdwijnt
En cola verschijnt
Als ik niks meer zie
Drink ik mijn Sinas nie
Want je weet,
hoe hard ik daarom roep
Heel mijn maag, zit vol met die troep
-------------------------------------------------------------------------------------------------
En onze hit die zo'n 25 keer per dag op radio 538 werd gedraaid

'En ze drinkt Sinas'
(melodie: Laura)
Kijk, ze drinkt een heleboel
Terwijl ze zit op een stoel met een rietje aan haar mond
Ruik, de geur van haar sinas
Maar dat rietje heeft ze pas
Maar Waarom?

refrein;
En ze drinkt Sinas
Een heleboel tegelijk
Als ik naar haar sinas kijk
Is ze haar Sinas heel snel kwijt
O, Sinas, zoveel drinken lukt me niet
Al haar vrienden drinken cola, maar
Zij drinkt en ze geniet

Proef, de smaak van haar gevecht
Want haar rietje staat niet recht
Maar zij legt zich daarbij niet neer
Hoor, ze praat tegen haar glas
Ze wilde graag veel meer sinas
Maar waarom?
refrein:
En ze drinkt Sinas
Een heleboel tegelijk
Als ik naar haar sinas kijk
Is ze haar Sinas heel snel kwijt
O, Sinas, zoveel drinken lukt me niet
Al haar vrienden drinken cola,
maar zij drinkt en ze geniet

Nou, na deze nummers waren we die Sinas meer dan zat. Het volgende onderwerp werd kou.

To be continued

Geen opmerkingen: